Opravy a servis hlavicka
podpora objednat
repairsevidence.com

Novinky, aktuálně, připravuje se

19.11.2024 - 8.0.0.2

12.8.2024 - 8.0.0.1

11.8.2024 - 8.0.0.0 - po 3letech vydána nová hlavní verze 8. Zahrnuje mimo jiné:

zapracované úpravy [datum vydání - verze programu]:

26.7.2024 - 7.0.0.27

13.6.2024 - 7.0.0.26

5.6.2024 - 1. 0. 0.22 aktualizace sms modulu pro webovou bránu

8.4.2024 - pomocny software pro diagnostiku sql serveru

oba programy najdete na stránce další programy

5.1.2024 - 7.0.0.25

8.11.2023 - 7.0.0.24

26.7.2023 - 7.0.0.23

1.6.2023 - 7.0.0.21

14.4.2023 - 7.0.0.20

4.2.2023 - 7.0.0.19

17.1.2023 - 7.0.0.18

9.12.2022 - aktualizace pro sms modul pro webovou bránu.

1.12.2022 - 7.0.0.17

24.11.2022 - 7.0.0.16

11.11.2022 - 7.0.0.15

21.10.2022 - 7.0.0.14

24.9.2022 - 7.0.0.13

21.9.2022 - 7.0.0.12

5.9.2022 - 7.0.0.11

16.8.2022 - 7.0.0.10

4.7.2022 - 7.0.0.9

4.5.2022 - 7.0.0.6

28.1.2022 - 7.0.0.5

5.1.2022 - 7.0.0.4

2.1.2022 - 7.0.0.3

20.10.2021 - vydána nová hlavní verze Opravy a servis 7 (náhled)

hlavní novinky:

7.10.2021 - 6.0.0.36

28.6.2021 - 6.0.0.35

27.5.2021 - 6.0.0.34

11.5.2021 - 6.0.0.33

30.3.2021 - 6.0.0.32

25.3.2021 - 6.0.0.31

15.3.2021 - 6.0.0.29

5.3.2021 - 6.0.0.28

8.2.2021 - 6.0.0.27

28.1.2021 - 6.0.0.26

18.12.2020 - 6.0.0.25

16.12.2020 - 6.0.0.24

2.12.2020 - 6.0.0.23

24.11.2020 - 6.0.0.21

23.10.2020 - 6.0.0.20

16.10.2020 - 6.0.0.19

11.8.2020 - 6.0.0.18

23.7.2020 - 6.0.0.17

16.7.2020 - 6.0.0.16

19.6.2020

23.5.2020 - 6.0.0.15

13.5.2020 - 6.0.0.14

10.4.2020 - 6.0.0.13

4.4.2020 - 6.0.0.12

10.2.2020 - 6.0.0.10

15.1.2020 - 6.0.0.8

4.1.2019 - 6.0.0.6:

10.12.2019 - uvedena nová verze Opravy a servis 6

hlavní novinky:

Modul skladová evidence je vytvořen jako minimalistické řešení skladové problematiky pro účely programu Opravy a servis. Nenahrazuje komplexní skladovou problematiku informačního systému.

2.12.2019 - 5.0.0.54:

16.10.2019 - 5.0.0.52:

1.10.2019 - 5.0.0.51:

26.4.2019 - 5.0.0.48:

25.3.2019 - 5.0.0.44:

9.1.2019 - 5.0.0.40:

4.1.2019 - 5.0.0.39:

6.12.2018 - 5.0.0.38:

24.11.2018 - 5.0.0.37:

13.11.2018 - 5.0.0.36:

7.11.2018 - 5.0.0.35:

17.10.2018 - 5.0.0.33:

4.10.2018 - 5.0.0.32:

15.8.2018 - 5.0.0.31:

20.7.2018 - 5.0.0.30:

29.6.2018 - 5.0.0.29:

2.6.2018 - 5.0.0.26 nové funkce:

25.5.2018 - 5.0.0.24 nové funkce:

14.5.2018 - 5.0.0.23 nové funkce:

20.4.2018 - 5.0.0.21 nové funkce:

13.3.2018 - 5.0.0.19 nové funkce:

7.2.2018 Vytvořen program Mssqlbackup pro nezávislé automatické zálohování databází MS SQL serveru nebo lokálních databází. Tento program je určen pro správce, administrátory a zkušenější uživatele. Podrobnosti a stažení na stránce další programy.

18.1.2018 - 5.0.0.18 Nové funkce:

10.1.2018 - 5.0.0.17 Nové funkce:

Upozornění:

31.12.2017 - 5.0.0.16 Nová funkce:

Oprava:

18.12.2017 - 5.0.0.15 Nová funkce:

Oprava:

30.11.2017 - 5.0.0.14 Nová funkce:

7.11.2017 - 5.0.0.13 Nové funkce:

Opravy:

2.11.2017 - 5.0.0.11 Nové funkce:

Opravy:

7.9.2017 - 5.0.0.10 Nové funkce:

Opravy:

4.9.2017 - 5.0.0.9 Nové funkce:

Opravy:

18.8.2017 - 5.0.0.7 Nové funkce:

13.7.2017 - 5.0.0.6 Opravy:

22.6.2017 - 5.0.0.4 Nové funkce:

Opravy:

7.6.2017 - 5.0.0.2 Nové funkce: - v evidenci zařízení přidána volba (záložka nastavení/ostatní) pro automatické přiřazení zákazníka novému zařízení, pokud je vyplněn v otevřeném dokladu (evidence vyvolána z detailu zakázky, nabídky, zápůjčky). - při přidání nového zařízení do zakázky skrze tlačítko přidat sériové číslo se zákazník přiřadí automaticky vytvořenému zařízení, pokud je v zakázce již vyplněn. Opravy: - ve funkci kontrola zda zařízení již bylo v opravě/reklamaci byla kontrola posunuta před operaci vložení zařízení do zakázky (jinak bylo chybně vyhodnoceno, že zařízení už bylo v opravě).

15.5.2017 - vydána nová hlavní verze 5.

Opravy a servis 5, nejdůležitější novinky:

  1. Příjem více zařízení v rámci jedné zakázky - libovolný počet. Např. příjem a řešení 10ti ks různé techniky dodaných jedním zákazníkem v rámci 1 zakázky je nyní možný.
  2. Jednoznačná evidence charakteristik vůči konkrétnímu zařízení dané zakázky (závada,typ, požadované řešení....) a to včetně položek práce a materiálu. náhled
  3. Přesunutí některých hodnot ke konkrétním zařízení dává větší prostor v hlavním okně zakázky. náhled
  4. Přizpůsobení databáze tak, že je možno tyto charakteristiky podrobně a přehledně rozepsat pro každé zařízení zvlášť v rámci jakékoliv tiskové sestavy. příklady: servisní list, servisní protokol
  5. Sloučená pole v hlavním pohledu zakázek zajistí lepší přehled o zakázce. Např. přijmu 3 zařízení v rámci zakázky, ve sloupci zařízení v přehledu zakázek je uvidím všechny, rovněž uvídím všechny závady a další sloučené charakteristiky aniž bych musel zakázku otevřít. Sloučená pole se využijí i pro vyhledávání a lze je používat v tiskových sestavách.
  6. Hromadné operace se zařízeními a materiálem - zařízení lze komplet přesouvat mezi zakázkami, položky práce a materiálu jdou jednoduše přesouvat nebo kopírovat mezi různými zařízeními v rámci zakázky.
  7. Mnoho dalších optimalizací a vylepšení: upgrade návrháře sestav, xml importu, přidává další vlákna pro některé procesy - další mírné zrychlení při velkých počtech zakázek, byly přepsány poslední "neunicode" funkce pro práci s texty, dialog práce a materiálu upraven pro lepší ovládání z klávesnice a další.

21.2.2017 - 4.0.0.70 nové funkce - možnost nahrávání stavu zakázek na ftp v paralelním vlákně aby v případě pomalého připojení nebo většího množství dat nedocházelo ke zdržování při ukládání zakázky, funkci jde zapnout na záložce možnosti. - možnost zvýraznění aktuální zakázky v seznamu zakázek, zapnout lze na záložce nastavení/základní - možnost zobrazení hlášení v detailním okně po kliknutí na statusbar (některá delší se na statusbar nemusí vejít).

9.2.2017 - 4.0.0.69 přidána funkce pro barevné zvýraznění nabídek dle termínu /vyřídit do/ - oprava chyby způsobující ignorování nastavení funkce /u nové nabídky automaticky nastavit termín vyřídit do/ - doplnění a oprava funkce pro automatické doplňování v modulu zápůjčky - doplnění a oprava funkce pro automatické doplňování v modulu nabídky - skrytí nulového datumu v gridech modulu nabídky, zápůjčky, evidence zařízení

26.1.2017 - 4.0.0.67 Doplnění nové funkce F2 editace textového pole v detailu zakázky,editační okno lze nyní zavřít klávesou ESC. Doplněny další datumy do funkce vazba mezi změnou stavu zakázky a datem. Pozor ! aby se další datumy objevily v nastavení funkce vazby.. na záložce nastavení,základní, je třeba vymazat soubor stavyvle ve složce programu a vazby znovu nastavit, jinak bude zachován stávající stav a nastavení.

17.1.2017 - 4.0.0.65 Nová funkce: Textová pole v detailu zakázky je možné klávesou F2 otevřít do většího editačního okna, kde je možno obsah pole psát/upravovat až do délky 4000zn. Zavřením okna se napsaný obsah vloží do pole, ze kterého bylo okno vyvoláno.

12.1. 2017 - 4.0.0.64 Oprava chyby, kdy přednastavený devicedataset nemusel být naplněn, v případě volání sestav z detailu zakázky. - Zrychluje procesy spojené s ukládáním zakázky o 50% , znatelné na databázích s velkým množstvím zakázek (deseti/statisíce) nebo při pomalé odezvě databáze (localDB). - Informuje uživatele v připadě špatné odezvy ftp a dlouhé odezvy databáze při ukládání zakázky.

30.11. 2016 - informace: Program byl otestován s betaverzí MS SQL server pro Linux a jeví se s touto databází umístěnou na Linux serveru jako funkční.

30.11.2016 - 4.0.0.62 Řešení problému s občasným přeskokem hodnoty interního počítadla zakázek na lokální databázi. Problém se týká i SQL serveru verze 2012 a výše, kdy k přeskoku může dojít v případě restartu sql serveru během neukončeného spojení na databázi, během kterého byl vytvořen 1 nebo více nových záznamů. Tato funkce je ve výchozím stavu aktivní v případě detekce lokální databáze nebo sql server 2012 a výše. Deaktivovat lze přepínačem bugsqlsrv2012=0 dle dokumentace.

23.11.2016 - 4.0.0.61 Oprava chyby ve funkci viditelnost polí v modulu evidence zařízení.

16.9.2016 - 4.0.0.60 Nová funkce, přidáno fulltext vyhledávání v detailu zakázky v poli název v okně pro přidání práce a materiálu. Funkce je pod klávesou F3 při kurzoru v tomto poli, kde pro vyhledávání můžeme zapsat 1 nebo více výrazů oddělených mezerou. Výsledek je po stisku F3 k dispozici pro výběr v rozbalovací nabídce, nebo při jedinečné shodě je položka automaticky vybrána. Pokud vyhledáme prázdný text, potom je seznam k výběru opět naplněn všemi položkami.

2.8.2016 - 4.0.0.59 Aktualizace pro správné fungování s poslední verzí programu Štítky2.0 (funkce pro tisk (servisních) štítků na zařízení v modulu evidence zařízení). Upgrade návrháře sestav z 5.2 na verzi 5.5.

12.7.2016 - 4.0.0.56 Přidává možnost specifikovat kořenový tag v xml exportu na web. Popis v techman.rtf kap.6. Drobné opravy a doplnění, např. v ošetření stavu při neúspěšném připojení k databázi.

30.6.2016 - 4.0.0.55 Opravuje zobrazení/aktualizaci pole náklady celkem v detailu zakázky. Obsahuje optimalizaci (zrychlení) spouštění programu při pomalém připojení na SQL server. Přidává pohled dle technika v kalendáři.

15.6.2016 - 4. 0. 0.54 - Přidána nová funkce kalendář. Aktualizace také zahrnuje přepracovanou funkci informování techniků o přidělení zakázky (sms,email), přidává další proměnné pro zprávy sms,email.

videoukázka, některé možnosti

funkce kalendáře:

  1. Týdenní(měsíční) a denní(express servisy) pohled na zakázky nebo reklamace dle filtru.
  2. Zobrazení přiřazení zakázek technikům s možností přiřazení pouhým tažením myši v kalendáři.
  3. Možnost úpravy servisního času zakázky tažením myši stejně jako možnost přetažení zakázky do jiného období.
  4. Sms/mailing technikům při přiřazení zakázky v kalendáři.
  5. Barevné zvýraznění zakázek v kalendáři dle času zbývajícího k vyřízení zakázky.
  6. Možnost otevřít zakázku do detailu z kalendáře.
  7. Možnost zápisu do vybraného pole zakázky (interní poznámka) přímo v kalendáři.
  8. Možnost tisku pohledu kalendáře.

9.5.2016 - 4. 0. 0.51 - Oprava a doplnění funkce nová databáze na základě aktuální v souvislosti s rozšiřováním databáze. 4..50 Přidána možnost použít vlastní počítadlo pro jednoduchou číselnou řadu.

14.4.2016 - 4. 0. 0.49 - V modulu Evidence zařízení přidány nové hodnoty datum inspekce a datum revize. Opravena chyba v csv importu.

29.2.2016 - 4. 0. 0.46 - V modulu Zápůjčky opravena funkce ruční zadání datumu. V modulu adresář přidáno rč a číslo OP.

19.2.2016 - 4. 0. 0.45 - Opravy a doplnění. Modul nabídky: oprava chyby při vkládání data v detailu nabídky. Oprava chování ve funkcích obnova výchozího filtru. Modul zápůjčky: oprava pro lepší ovládání z klávesnice, přidána funkce přehledové sestavy. Evidence zařízení:oprava a doplnění ve funkci import, přidán export xml, přidána funkce přehledové sestavy.

30.12.2015 - 4. 0. 0.44 - Nová funkce v modulu evidence zařízení pro xml import zařízení z programu Evidence zařízení free. Log zakázky je nyní zobrazován pomocí poznámkového bloku. Doplněny některé velikosti ikon do zdrojů pro korektní zobrazení v režimu velkých ikon. Úprava ve funkci předvyplňování emailu při odesílání mailu z náhledu tiskové sestavy.

20.11.2015 - 4. 0. 0.41 - Do logu zakázky je k dané operaci se zakázkou přidána informace o stavu zakázky.

8.9.2015 - 4. 0. 0.38 - Přidána volba zákazník musí být vybrán z adresáře. Tato funkce způsobí, že pole zákazník a kontakt v detailu zakázky nejsou přímo zapisovatelné, zákazník se tak musí vybrat přes adresář. Funkce je ve výchozím stav vypnuta, zapnout se dá v adresáři na záložce nastavení/ostatní.

1.8.2015 - 4. 0. 0.35 - Upravuje a doplňuje správu uživatelů, doplňuje log - nyní je v logu zakázky evidována každá úprava se jmeném přihlášeného uživatele. Log zakázky jde zobrazit v menu nástroje. Doplňuje export/import ve formátu xml.

1.6.2015 - 4. 0. 0.29 - Nové funkce - přidána možnost importu v evidenci zařízení. Funkce zjišťující, jestli zařízení už bylo v opravě byla rozšířena o kontrolu na základě čísla zařízení (kontrola dle SN nebo jeho části zachována).

13.4.2015 - 4. 0. 0.14 - Nové funkce - nový modul Nabídky, umožňuje tvorbu nabídek, které je možno zaslat zákazníkovi např. v rámci pravidelného servisu. Nabídku je možno kdykoliv později naimportovat do nové zakázky. Modul obsahuje standarní funkce jako přílohy, export, uživatelské tiskové sestavy atd. Do mailingu a sms přidány další proměnné viz dokumentace techman.rtf. Přidána kolonka vydal do detailu zakázky. Nová funkce - možnost automatického vyplňování pole odkaz v detailu zakázky. Aktualizován a doplněn celý systém uživatelů a jejich práv.

15.3.2015 - 4. 0. 0. 9 - Nová funkce - spouštěcí parametry programu. Popis techman.rtf kap.13. Nový volitelný parametr showlogin zobrazí při spuštění programu dialog pro zadání jména a hesla k databázi (sql serveru). Tyto údaje tak nemusí být uloženy v lokálním konfiguračním souboru.

23.2.2015 - 4. 0. 0. 3 - Nové funkce - V mailingu přidána možnost více příjemců emailu a také možnost odeslání automatické zprávy na seznam emailů s vyjímkou emailu zákazníka, popis v techman.rtf kap. 11.1.1 Mailing dle změny stavu zakázky – další příjemci. Přidána možnost vyúčtování externího servisu - přidána jako poslední položka v seznamu výběru práce a materiálu. Koeficient marže je umístěn na záložce nastavení/ostatní. Doplněn import xml o nová pole. Do všech dialogů příloh přidána možnost filtrování dle příloh.

Opravy a servis 4, nejdůležitější novinky:

  1. Modul adresář: Jednoduchá tabulka byla nahrazena samostatným modulem s možností vlastních filtrů a vylepšeným vyhledáváním. Byly vytvořeny nové funkce pro export a především pro univerzální import z formátu csv (lze ručně vytvořit vazby na importovaná pole). Je možno používat (i definovat uživatelské) filtry a je zrychleno vyhledávání. Vazby na jiné tabulky jsou nyní přes jednoznačné ID zákazníka.
  2. Modul zápůjčky: slouží pro evidenci zápůjček. Do zápůjčky jde vložit libovolný počet zařízení z evidence zařízení. K dispozici je barevné zvýraznění dle doby vypršení zápůjčky, doby jdou barevně i časově nastavit. Modul obsahuje filtry, vyhledávání, tiskové sestavy zápůjční list, protokol, jde zakládat uživatelské sestavy a k zápůjčkám je možné přikládat přílohy uložené přímo v databázi.
  3. Vylepšen modul evidence zařízení, nová je možnost přidávání vlastních tiskových sestav v detailu zařízení.
  4. Evidence externích servisů: Pokud zasíláte zařízení na opravu nebo reklamaci do dalšího servisu nebo dodavateli, můžete využít novou záložku externí servisy v detailu zakázky.
  5. Optimalizace kódu: přináší zrychlení některých operací. Některé výpočty, které ve verzi 3 provádí klient jsou převedeny na stranu serveru. Některé úlohy jsou nyní zpracovány paralelně. Jiné jsou úplně přepsány (export/import funkce). Například u rozsáhlejší databáze při zapnuté funkci automatického doplňování trvá otevření zakázky ve verzi 3 až o 70% déle než ve verzi 4. Urychleny jsou také operace s cenami, procesy spojené s ukládáním, kontrolou číselných řad ad.

27.12.2014 - aktualizace modulu pro synchronizaci skladu Money S3 a seznamem práce a materiálu v Opravy a servis 3 - nyní se přenáší i sazba dph.

1.12.2014 - 3. 1. 0. 8 - Nová funkce - možnost nastavení barvy fontu reklamace v seznamu zakázek, nastavení barvy je na záložce nastavení/základní.

28.11.2014 - 3. 1. 0. 7 - Nová funkce - Přidána podpora pro novou verzi programu Štítky 2.0. Využití mimo jiné pro tisk polepek/štítků na zařízení z modulu evidence zařízení. Popis programu Štítky 2 najdete pod odkazem další programy.

8.11.2014 - 3. 1. 0. 5 - Nová funkce - možnost zadávání a editace pořizovacích cen v průběhu práce s materiálem v zakázce. Dosud bylo možné počítat náklady z pevně přednastavených pořizovacích cen, nyní je možné navíc pořizovací ceny zadávat a upravovat individuelně vzhledem k zakázce.

12.10.2014 - 3. 1. 0. 4 - Doplněn překlad do ruštiny, polštiny a němčiny, odstraněna řada problému spojených se zobrazením těchto jazyků, doplněn překlad návrháře sestav. Přidána možnost automatického vyplnění závěru zakázky na základě vyplnění určitého stavu zakázky viz nastavení/ostatní.

29.9.2014 - 3. 1. 0. 1 - Nová funkce přidává kolonku provozovna na záložku nastavení/základní, tato hodnota se ukláda ke každé zakázce. Slouží k vyhodnocení, že zakázka byla založena klientem s určitým nastavením této hodnoty (různé nastavení této hodnoty má smysl například pro skupiny instalací na pobočkách, které pracují se stejnou databází a jejich pozdější rozlišení). Sloupec s hodnotou je možno zobrazit pod funkcí vybrat sloupce na seznamu zakázek. Tuto hodnotu je možné využít například ve vyhledávání, filtrech nebo přehledových sestavách.

26.8.2014 - 3. 0. 0.98 - Přidáno ukládání tiskových sestav v databázi. Ukládání konfiguračních souborů a tiskových sestav v databázi umožňuje ukládat nastavení programu i tiskové sestavy přímo do databáze a tím jsou dostupné ihned všem uživatelům, kteří se k databázi připojí. Tato funkce nahrazuje sdílení konfiguračních sestav v sítí a vylučuje tím různé problémy s přístupem do sdílených složek z různých OS apod. Navíc funguje nejen v rámci LAN ale i přes internet. Příklad využití: na kompletně nakonfigurované instalaci kde obvykle provádíme nastavení zapneme volbu „ukládat konfigurační soubory do databáze“ a volbu „ukládat tiskové sestavy do databáze“ a restartujeme program. Na jiném pc provedeme čistou instalaci programu, nastavíme pouze připojení k databázi a zapneme volbu „načítat konfigurační soubory z databáze“ a volbu „načítat tiskové sestavy z databáze“. Po restartu programu bude načtena konfigurace z databáze a tím získáme okamžitě plně nakonfigurovaný program včetně tiskových sestav.

12.7.2014 - 3. 0. 0.95 - Na záložce sms přidána možnost volby sms modulu, byl vytvořen nový sms modul, který odesílá sms přes internetovou bránu včetně podpory pro doručenky a odpovědi, podrobné informace najdete pod odkazem sms modul. Přidána možnost volby primárního kontaku, což je možnost určit, které pole adresáře bude odpovídat poli kontakt v detailu zakázky.

25.6.2014 - 3. 0. 0.92 - přidána podpora pro nejnovější openssl (zabezpečená komunikace pro mailing a nahrávání zakázek na web), v evidenci zařízení opraveno a doplněno nastavení na záložce viditelnost polí, přidána možnost řazení po kliknutí na záhlaví sloupců, doplnění funkce obnovení databáze na jiném systému než byla vytvořena, zlepšení kompatibility s SQL server 2014LocalDB. Přepracování a doplnění funkce aktualizace zákazníků při editaci v adresáři. Úprava vzhledu na systémech s nastaveným větším dpi. přidán export na web we formátu xml.

6.5.2014 - 3. 0. 0.84 Aktualizace návrháře sestav. Přidán export z náhledu do docx a xlsx, přidány nové typy čárových kódu včetně QR. Opraven import jazykových souborů v editoru jazyků z txt. Pro správné zobrazení národních znaků v názvech filtrů je třeba tuto aktualizaci provést na všech stanicích v síti. Lépe ošetřuje provádění editačních sql příkazů na záložce SQL.

20.4.2014 - 3. 0. 0.81 Konfigurační soubory nyní ukládány v utf8 - kompatibilita se SAR. Nová funkce - možnost ukládání konfiguračních souborů přímo v databázi - využití především pro SAR, nebo částečně také místo sdílení v síti (toto funguje nejen v rámci lan ale i přes internet, ale nezahrnuje tiskové sestavy). Nastavení na záložce možnosti. Ošetření výpadku spojení na databázi přes TCP/IP. Přidán export/import jazykových souborů do txt.

16.2.2014 - vytvořen instalátor pro možnost instalace verze 3 bez nutnosti instalace SQL serveru. Detaily na stránce stažení a v nápovědě.

4.2.2014 - 3.0.0.70 přidán modulu evidence zařízení. Modul obsahuje: evidenci nejdůležitějších vlastností zařízení potřebných pro jejich identifikaci, umístění, identifikaci majitele nebo provozovatele a dále časových jako uvedení do provozu, data revizí a plán dalších až po jejich deaktivaci resp. vyřazení. Vazbu na zakázky, reklamace a adresář. Definovatelný servisní interval. Barevné zvýraznění a filtry seznamu zařízení dle data příští (naplánované) revize (hlídání termínů), podobně jako je tomu u servisních zakázek resp. reklamací. Výstup v podobě servisní knížky zobrazující charakteristiky zařízení a chronologicky jednotlivé servisní případy včetně použitého materiálu. Přílohy k zařízení podobně jako je tomu u zakázek nebo zákazníků v adresáři. Popis v nápovědě kap. 6.

11.1.2014 - 3.0.0.69 Přidává hodnotu paušál v adresáři. Přidává možnost v umístění sdíleného nastavení použít také složku s jazyky (lng). Nová funkce vlastní počítadlo ve vlastním čísle zakázky, umožňuje např. ve stavající databázi číslování znovu od 1 na začátku roku apod. Popis v dokumentu techman.rtf kap.15. Oprava chyby v jazykovém systému kdy docházelo k chybnému překladu obsahu kolonek s nastavením exportu výstupu na web. Úprava okna detailu zakázky aby se obsah roloval na monitorech s nízkým rozlišením <=600pix na výšku.

8.12.2013 - 3. 0. 0.66 nová funkce v menu nástroje - hromadný email, otevře email klienta a naplní příjemce emaily z adresáře. Vyžaduje klienta kompatibilního s MAPI(např. MS Outlook). Oprava a doplnění funkce sms a email na hlavním panelu nástrojů. Funkce vlastní číselne řady dle typu opravy nyní vyžaduje přesný výběr typu opravy v detailu zakázky. Funkce pro načítání z Aresu se nyní zapíná na záložce automatické doplňování. Oprava a doplnění modulu pro synchronizaci položek práce a materiálu se skladem z Money S3. Zlepšení kompatibility s cizojazyčnými Windows.

14.11.2013 - 3. 0. 0.59 přidán dialog pro nastavení viditelnosti sloupců (pr.tl.myši), přidán indikátor přílohy v detailu zakázky, přidána hodnota záloha do detailu zakázky, lze zakládat více zákazníků se stejným jménem, opravena chyba vyhledávání v adresáři, napsán nový podprogram pro snadné prvotní nastavení připojení k databázi, přidána autodetekce lokalizace windows a automatické prvotní nastavení jazyka, implementace lokalizace do sms modulu.

25.10. 2013 - 3. 0. 0.53 nové funkce: 1. přílohy k zakázce(libovolné soubory, obrázky, dokumenty) přímo v databázi, přílohy k zákazníkovi - dostupné v adresáři. 2. nový systém pro plnohodnotný překlad programu do cizích jazyků, integrace editoru do programu Opravy a servis, popis možností v souboru techman kap.7.

11.9. 2013 - 3. 0. 0.47 Nová funkce: přidává evidenci dph u položek práce a materiálu. Tato funkce neovlivňuje stávající funkčnost, kdy se používá jednotná sazba, resp. se počítá až na tiskové sestavě. Pouze umožňuje v případě rozdílných sazeb u položek práce a materiálu počítat s rozdílnou DPH dle položek. Popis je v nápovědě kapitola 5.3.1. Dále je přidána funkce pro mazání starých záloh.

30.7. 2013 - 3. 0. 0.44 Nová funkce: V adresáři je nyní pole poznámky víceřádkové s neomezenou délkou. Přidána funkce tisku karty zákazníka(lze upravit v návrháři sestav). Zrychleno načítání a vyhledávání. Doplněna funkce pro načítání dat z Aresu na základě ič (funguje pro ič platné v čr po zadání do kolonky ičo). Doplnění jazykového souboru.

17.7.2013 - 3. 0. 0.42 Nová funkce: informování techniků při přidělení zakázky formou emailu nebo sms. Při výběru technika v detailu zakázky nyní program může technikovi zaslat automatickou zprávu. Nastavení funkce na záložce nastavení/správa uživatelů. Popis a možnosti funkce popsány v soubor techman, kap. 5.1. Doplnění jazykového souboru. Připravuje se nová funkce - napojení adresáře na Ares.

26.5.2013 - 3. 0. 0.37 Nová funkce: Možnost sdílení konfiguračních souborů a tiskových sestav v rámci lokální sítě. Nastavení funkce je na záložce možnosti, popis funkce v souboru techman.rtf kap. 1.1

15.5.2013 - verze 3. 0. 0.36 Nové funkce: přepracování funkce zálohovaní databáze, doplněno o možnost ručního zálohování a obnovy ze záloh přímo v programu. Doplněno řazení zakázek po kliknutí na záhlaví sloupců vsestupně/sestupně. Export vybraných zakázek do xml, import zakázek z xml, rozšíření práce a materiálu o volitelná pole, doplnění jazykového souboru (cz+sk).

5.5.2013 - nový program zdarma - popisky2, jednoduchý program pro opakovaný tisk vzhledově standardizovaných tiskových sestav/formulářů. Lze vytvářet libovolný počet vlastních formulářů. K dispozici v části další programy.

6.3.2013 - dokončen modul pro automatickou synchronizaci položek práce a materiálu v programu Opravy a servis 3.x s vybraným skladem ze systému Money S3. K dispozici pro zájemce zdarma na požádání. Modul lze napsat i pro systém Money S4.

pmmoneys33

27.2.2013 - testuje se nový modul pro Opravy a servis 3x pro automatickou synchronizaci položek práce a materiálu s vybraným skladem ze systému Money S3, (umožňuje použití kompletního skladu z Money S3 jako přednastavených položek práce a materiálu). Synchronizace je prováděna buď denně v určitou hodinu nebo v nastavitelném časovém intervalu od několika minut až po násobky hodin. Přenáší se také pořizovací ceny pro lepší výpočet nákladů v programu Opravy a servis3. Tento modul bude zdarma pro registrované uživatele programu Opravy a servis 3. Předpokládaná dostupnost stabilní verze je do týdne.

10.2.2013 - nová funkce verze 3.x - přehledy, výkazy uvolněna. Stávající uživatelé, kteří tuto funkci v menu nástroje nemají ji mohou nainstalovat pomocí aktualizace programu a stažením doplňkového souboru prehledy.zip a jeho rozbalením do složky sestavy/prehledy ve složce programu.

Jedná se o tyto sestavy: technik - přehled vyřízených zakázek ve vybraném období, technik - plán nevyřízených zakázek, přehled vyřízených zakázek ve vybraném období, plán nevyřízených zakázek, graf obratu ve vybraném období, graf podílu práce techniků ve vybraném období, přehled dle aktuálního filtru.

27.1. 2013 - připravuje se nová funkce v programu Opravy a servis 3 - přehledy, výkazy - sada předpřipravených výstupů zobrazujících informace jako výkazy dle technika za libovolné období, přehled obratu a zisku, plán nevyřízených zakázek, vývoj obratu během roku a další. Všechny plně upravitelné uživatelem s možností vytváření vlastních.

2.1. 2013 - od ledna 2013 se mění sazby DPH, uživatelé/plátci dph, kteří používají rozpis ceny s a bez DPH na dokladech (servisním protokolu) nechť si změní koeficient ve vzorci na tiskové sestavě prostřednictvím návrháře tiskových sestav. Toto provedete dvojklikem na kolonku s cenou, kterou chcete upravit a ručním přepisem koeficientu z 1.2 na 1.21

10.12. 2012 k dispozici verze programu Opravy a servis 3.0 pro MSSQL

27.11. 2012 dokončuje se nová verze - varianta programu Opravy a servis 3.0 pro Microsoft SQL server, která umožňuje víceuživatelské síťové nasazení nezávisle na terminal serveru. stav k 27.11.2012: funkční betaverze.

10.10. 2012 vytvořen program pro import položek práce a materiálu ze systému Money S3

Chybí Vám v programu nějaká funkce ? Našli jste chybu ? Zašlete popis emailem. Pokud nová funkce nebude v rozporu s návrhem programu nebo jinými již zavedenými funkcemi, může být zařazena do plánu k implementaci. Prioritu mají požadavky registrovaných uživatelů.